måndag 13 juli 2009

Lite pyssel

Igår var vi nere i Hedemora och köpte ett förtält sen när vi åkte hem körde vi in till Jennie och Ola i Falun och där blev vi bjudna på skagen röra smörgås mums..
De va trevligt..Idag har jag bakat drömmar vanliga och med choklad. Mumsigt..
Sen har jag och Jonas tätat om runt alla fönster på Jonas ny inköpta husvagn de va roligt men de tog rätt lång tid..
Hoppas de är tätt nu:P

Imorgon ska vi ner till falun i gen för då ska husvagnen besiktas. Men då kan vi inte åka och hälsa på jennie och ola för dom ska åka till kos i morgon..
Hoppas dom får bra väder..
Om husvagnen går igenom besiktningen så jag och Jonas ut och campa nån natt den här veckan om de blir bra väder..
Har ju varit ett väldigt regn kaos här i dalarna..

Hoppas att de blir bättre väder nu när jag är ledig..
Har tagit "lov" den här veckan sen är de tillbaka till skolan..

Nu ska jag fortsätta kolla på beck filmen som visas på tv.

Pussar & kramar på er


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar