onsdag 29 juli 2009

Inte min dag

Idag var de inte min dag..
När jag skulle ta mopeden till skolan kl 6.30 i morse ville den inte starta försökte på alla sätt och vis men den ville inte..
Jag ringde till jonas och han förstod inte varför den inte ville gå i gång..
Så ja gick in och kollade när bussen skulle gå..
Den gick inte fören vid halv tio de av ingen annat att göra så jag fick vänta på bussen..

När jag kom upp så gick jag och camilla upp till växt huset och räddade tomat plantorna från att gå av så vi har knutit upp dom så nu mår dom bra..
Sen gick vi ner till ollars och lagade lunch och sen blev de ogräs rensning tills jag fick ett sms från mamma som skriv att hon och jennie va uppe för att hälsa på.
Så vi satt och fikade lite sen visade jag dom runt.
Sen åkte jag med dom till mora och hoppade av där..

När jag kom hem så försökte jag mig på mopeden igen utan fram steg..
Så jag blir hemma i morgon har inte råd att åka buss för jag har inte fått några pengar från csn än för jag hade glömt att skicka in en studieförsäkran men nu är de gjort så jag är pank tills jag får pengar från dom..

Får hoppas att jonas kan fixa mopeden i helgen..

Får se vad jag ska hitta på i morgon..

Kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar