tisdag 28 juli 2009

Rensa ogräs

I går hade jag ett mål och jag upp nådde de nästan men blev nöjd allafall..
Jag ränsade nästan hela mitt rot saks land har 2 rader kvar och de kommer gå fort att ränsa sen är de bara lite på dom andra två skiftena. Jag fick hjälp av camillas killkompis med och ränsa mitt boljväxt skifte.. Sen ska jag gallra men de tror jag går rätt fort..


Sen är de bara att vänta på att få skörda..

Före..

Efter


Idag blev jag hemma har mått jätte illa i natt och nu på morgonen men känner mig lite bättre nu..Jag va me camilla och hennes killkompis och gjorde paj i går på sånt som camilla hade gallrat bort men blast och allt och de blev väl för mycket för min mage..

Nu ska jag kolla på en film och hoppas på att min mage blir som vanligt igen..

Kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar