torsdag 10 november 2011

Torsdag

Jag sov inge bra i natt. Drömde massa konstigt. Och när jag vaknade kändes de som att jag hade sprungit ett marathonlopp. Gick upp klockan tio för jag kunde inte somna om för ronja gick runt och jamade och jonas hade redan gått upp.
Åt frukost och tittade på true talent på datorn medan Jonas tittade på nån serie på tv:n .
Annars idag har jag bakat bröd, städat, städat lite till spikat upp några tavlor, viktlakan. Så var älski hos läkaren. De var inte diskbrok utan en inflammerad muskel. Skönt att de inte va nått annat. Så nu blir han sjukskriven tills nästa fredag.
Nu sitter vi och tittar på robinson . Ska snart dricka lite te=).
De är ju final i dag alla tre som är i final tycker jag är värda att vinna får se vem av dom de blir.=) spännande.
Efter de så blir de nog sängen för jag ska upp tidigt i morgon. För då ska jag jobba 6:45-14:45. Sen vid 16-16:30 kommer syster yster =) Då blir de jul pyssel och mys så ska hon sova kvar till på lördag=)

Nu blir de te och spännande robinson tävling.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar