torsdag 3 november 2011

Sömn lös

Hade jätte svårt att somna igår allt bara snurra med pengar, jobb, och jul.
Tillslut så jag gick upp och hämtade mina hörlurar till telefonen.
Så låg jag och lyssnade på lugna favoriter och somnade till slut men
vaknade igen 5 minuter senare men somnade snart om igen och vaknade
av att mobilen föl i golvet så då tog jag ur lurarna och somnade om.
Vaknade igenvid 4 tiden av att Jonas gick upp och hostade stackarn.
Men när han hade kommit och lagt sig igen låg jag vaken i minst 20-30
innan jag somnade om. Vaknade igen vid 7:30 av att Jonas fick sms och
han sov bara vidare så jag väckte honom och frågade om han skulle bli
hämtad till kursen i dag me. Fick ett grymtade till svar. Så då hade han ju
försovit sig de är inte så konstigt när han inte är frisk stakare.<3
Efter de låg jag vaken länge och Ronja kom och gosade och la sig på husses
sida av sängen och då somnade jag om . Vaknade vid 10 och känner mig
som en sombi fy fan vilken natt.
Men nu ska jag försöka göra nån nytta innan Jonas kommer hem.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar