tisdag 1 november 2011

Redan första november.

Gick och la oss vid halv 11 i går har nämligen bestämt mig att jag ska gå och lägga mig runt halv 11-11 på vardags kvällar om inte tidigare. För att få nån ordning och inte behöva sova så länge på dagen. Fast jag brukar ju vakna vid halv tio- tio. Så de är ju inte så länge men ändå. Men jag låg och läste till halv 12 igår kväll. Vaknade vid halv 10 och gick upp på toa sen gick jag och la mig i sängen och pratade lite med min sjukling som har varit hemma från jobbet i dag. För att förhoppnings vis orka gå på kurs i morgon och torsdag. Än så länge har jag klarat mig från hans förkylning.
Är lite stolt idag för att när klockan va 11:30 så var jag i simhallen och simmade. Jag gjorde mina 50 längder=) . Annars brukar jag ju simma på efter middagen för att älski ska kunna åka me men eftersom han är sjuk så fick han bara vara taxi.=)
Annars i dag har de blivit mat handling. Så hämtade jag ut våra julgardiner som kom på posten i dag. Blev dock lite besviken för att jag fick bara två för den tredje jag beställde va slut. men men dom jag fick är ja nöjd me. Fast de är ju ettag kvar tills man får sätta upp dom. Men jag kunde inte hålla mig var tvungen att prov hänga en av dom till vardags rummet kommer bli jätte fint.=P
Nu behöver vi bara införskaffa oss en gran och pynt till den och julbelysning till fönstrena . Sen är vi redo för julen.

Nu ska jag ta mig en clementin dricka te och titta på film men älski..=)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar