tisdag 29 november 2011

Orkes lös

Usch i dag är de en sån där grå och tråkig dag igen +5 grader ute och snön håller på att smälta bort. Så är de blank is på marken var nära att jag gjorde en vurpa när jag skulle gå och hämta posten men jag klarade mig som tur var.
Har ingen lust eller ork till någonting idag. Allt är tråkigt och jobbigt känns de som. Men ska väl försöka få nått gjort i dag allafall.

Har kommit i en period nu när jag kan sova hur mycket som helst trotts att jag inte gör så mycket om dagarna förut var de tvärt om då kunde jag inte sova för att jag inte gjorde någonting. Konstigt men i morse hade jag väckning för att jag skulle sova bort hela dagen vaknade vid 9 men låg kvar till lite innan 11. Måste skärpa mig men de är inte så lätt när man inte ska upp och jobba eller har någon annan plan för dagen. Men på torsdag ska jag allafall upp tidigt och jobba.

Nej nu ska jag försöka få i gång mig med lite musik så ja får nått gjort.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar