måndag 21 november 2011

Örebro

I Lördags åkte jag och jonas ner till Örebro till pappa och Maria. Var meningen att Jennie och Ola också skulle åka med men dom blev hemma pga. sjukdom.
De var soligt och fint väder hela vägen ner. När vi kom fram då fick vi reda på att Martin också var hemma och sjuk.
Vi fikade lite och hade de trevligt när vi kom fram. Och sen åt vi "lunch" innan vi tog bussen ner till öl och whisky mässan.
Lokalen som vi var i såg inte allt ut som jag hade föreställt mig.=) . De var en luftig och fin och modern lokal. Med lagom mycket folk. Smakade på nån whisky sort och nån öl av jonas annars provade jag några cider sorter=)
Maria, pappa och Jonas

Titta på skylten nummer två från vänster det ser ut lite som kapten haddock=)

Vid 20:30 tog vi bussen hem igen och åt middag. Efter de tittade vi lite på true man show och sen blev de god natt.

Igår tog vi de lugnt och jag och jonas åkte hem vid 16 tiden. Har varit en riktigt trevlig helg. Synd bara att tiden gick så fort.=)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar