lördag 12 november 2011

Pyssel för hela slanten

Igår gick jag upp 5:10 för att hinna göra mig i ordning innan jag gick till bussen som tog mig till jobbet. Slutade 14:45 då kom älski och hämtade mig så åkte vi hem. Vi åt lite och jag tog en dusch. Sen satte jag mig i soffan och sov några minuter. Så plingade de på dörren och de va Jennie=) .
Så tittade vi på nån dåligt film som gick på tv. Efter de började vi med vårat jul pyssel. Jag målade delarna till mina tomtar och jennie veck stjärnor och gjorde ""pappers"kulor. Så åt vi middag och efter de tittade vi på Bridesmaids. Efter de blir de godnatt.

Idag åkte jennie hem efter frukosten för hon mådde inge bra=( . Så i dag har jag pysslat själv för hela slanten och tittat på idol på play.

Nu sitter vi i soffan och myser och tittar på så mycke bättre. Mätta och belåtna har just ätit hemma gjord pizza med trattisan majs och skinka. Super god..

Tack Jennie för besöket de va jätte mysigt..Krya på dig..<3

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar