måndag 13 december 2010

Pepparkaksbakning och pyssel

IFredags åkte jag och Jonas ner till mamma . När vi kom fram köpte vi pizza och tittade på idol.. Och tänk va rätt person vann..Jay..
Efter idol var de dax att bädda ner sig..
På lördagen började vi morgonen med att lösa melodiksysset . De gick bra vi löste hela men jag vet inte om jag gjorde nån bra insats=P men men..
När frukosten var bort dukat gick vi till affären och handlade. Och när vi kom hem så kom Martin och en stund efter de så kom jennie också då blev de lunch (tomtegröt) .
Sen satte vi i gång med pepparkaksbakningen=) .Jonas gubbar

Jennie och Martin bakar för fullt

Jag ser koncentrerad ut

Massa peppisar blev de.

Efter bakningen blev de middag mums och sen blev de julkorts pyssel.

Jag och jennie gör klart dom sista julkorten och mamma är redan klar.

Sen en tittade vi å två filmer. När sista filmen var slut va klockan nästan halv 2 så då gick vi och la oss..

På söndagen sov vi till halv 12. Skönt .. Efter frukosten åkte jennie och de skulle vi me gjort men jag och mamma skulle fixa våra hemliga julkort och sen fastnade jag framför tv:n och skidskytten.
Efter den så åkte vi till valbo och ikea där vi shoppade lite=P

De har varit en riktigt super trevlig och mysig helg ÄLSKAR ER!

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar