torsdag 16 december 2010

16 december

Idag har jag jobbat 12-17 för att dom ordinarie skulle på kurs. Tänk att 5 timmar helt själv på avdelningen gick så fort. Blev ju en del larm men rätt lugnt ändå.
När jag slutade hämtade Jonas och hans mamma mig så åkte vi och handlade lite. Sen när vi kom hem hjälpte Jonas mig med att packitera julgodis.
Nu på kvällen har vi tittat på tv.
Annars i dag har de Snöat som attan har väl kommit 15 cm. Så har jag sökt jobb idag, sen löste jag in min triss som jag vann 100 kr på ,tog ut 2 nya lotter och vann 50kr på den=).

Imorgon ska Jonas gå och jobba för nu känner han sig piggare . Men när han kommer hem så går jag till jobbet =Z .
Men men vi får tänka positivt. Snart flyttar vi.

Nej nu ska jag sova!

God natt allihopa

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar