fredag 17 december 2010

Jajjemen

Innan jobbet i dag kokade jag kola men jag befarar att den inte blev så stel som den borde men va skjutton den ska ju ändå ätas=P hoppas bara man får ur dom ur formarna=P jaja får väl frysa dom och äta dom frysta.. haha vad gör man inte för lite julgodis;) .

Annars har jag jobbat och de gick bra var en lugn kväll i kväll. skönt..
Efter att jag kom hem så har ja inte gjort så mycket sitter just jag och pratar på msn och lyssnar på lite musik. Jonas tittar på nån serie som ja inte följer..

Men snart blir de nog sängen för min del..Har börjat få ont i halsen eller de har jag haft hela dagen så de ska jag försöka sova bort tänkte jag. Har inte tid att bli sjuk nu....
Imorgon ska vi ut och julshoppa hoppas ja hittar alla julklappar då så jag blir klar och slipper stressa..
Sen på kvällen ska vi bowla och äta middag med jonas jobb de ska bli kul.. Hoppas ja..

God natt på er alla

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar