onsdag 1 december 2010

1 December

I går var jag på in skolaning på jobbet vilken gick jätte bra och ja trivdes jätte bra. När jag slutade gick jag till Jonas jobb och väntade på att han skulle sluta. Sen gick vi hem och så åkte vi ner till nääs måleri där vi valde tapeter och golv vi vill ha i lägenheten de var inte de lättaste=S vi håller på att filurar på golven få se om vi ska ändra nått vi har ju till 3 januari på oss .

Idag vaknade jag med feber och ont i halsen så de blev ingen inskolning nu i kväll ska ta den nästa vecka. Tänkte att de är bättre att bli frisk till på fredag när jag ska jobba lång pass och dom pengarna jag skulle fått idag får jag ändå in nästa vecka så jag förlorar inte nått på de..
Känner mig bättre nu hoppas de känns bra i morgon me.
Började morgonen idag med att titta på julkalendern. Tycker den verkar rätt bra.

Har köpt den första möbeln till lägenheten i dag. En ek byrå som jag hitta på blocket=) Och i morgon ska vi hämta en tv bänk också som ja hitta på blocket också i ek=). Blocket är en bra sida där kan man hitta fynd..

Har just öppnat första luckan på min choklad kalender=)mums..

Nu blir de bonde söker fru.

Puss
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar