onsdag 8 december 2010

24 minus den 8december

Igår fick jag äntligen min byrå som jag har tjatat om att ja vill ha i lägenheten..
Nu ha vi alla möbler vi behöver för flytten utom köksbord.. Men de ska vi åka och titta efter på åkerbruket idag och lite flera stolar så dom som kommer och hälsar på slipper stå och äta:P . Men annars har vi köpt allt på blocket. Så vi har kommit billigt undan de vi har köpt är: Tv bänk, en skänk, ett vardagsrums bord, en matta, en tavla, en byrå allt de för 2000kr. Och ny priset på bara skänken var 2600 kr=) så de är inga skit saker häller=) . Så nu hoppas vi på att vi hittar köksbord idag så är de bara lite små saker vi ska köpa på ikea sen..
Idag har jag varit hos min jobbcoach usch trodde jag skulle frysa sönder när jag gick dit de är 3,6 km dit och vi har 24 minus här=S så här fin blir man dåSkönt att jag slapp gå hem allafall . Jonas mamma kom och hämtade mig=) . Jag som hade tänk gå på stan men de är inte så lockand i den här kylan. Sitter nu ner bäddad under en fleecefilt och lyssnar på spotify.=)

Undra vad jag ska hitta på för nått nu?!

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar