söndag 19 december 2010

4 advent

Igår var jag och älsklingen ute och julshoppade.. Sen blev de hem och lägga sig under filten och sova lite för att friskna till tills de var dax att göra sig i ordning innan vi skulle i väg på firma fest med Jonas jobb. Blev bowling och mat. Efter de var de några stycken som gick hem till Jonas chef och hade de trevligt sen avslutade vi med att gå på krogen.. Var en super trevlig och rolig kväll. Var länge sen jag skratta så mycket..
Klockan 02:20 var vi hemma då var de bara att dra täcket över sig och sova.

I dag hade vi inte gjort så mycket har så jäkla ont i halsen men man får väl skylla sig själv skulle väl hållt mig hemma i soffan igår i ställen men hade så kul så de va värt de.. Får bara hoppas att jag piggar på mig så jag orkar köpa dom sista klapparna i morgon..
Har ju kollat på handboll allafall vi fick ju silver =)

Nu ska vi ha advents mys med pepparkaka och lussebulle och varm choklad.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar