tisdag 19 oktober 2010

=)

Nu var de ettag sen jag skrev.. Har hunnit med att göra lite saker. T.ex har varit ute och övningskört bil lagligt ut till sollerön och från rättvik till Falun De har gått jätte bra .. Så de är bara att köra på=P .

I Lördags körde jag ju från rättvik till Falun hem till Jennie och Ola. Där vi hämta dom och Jennies gamla säng som vi körde till tippen och sen åkte vi ner till Gävle och Ikea.
När vi kom dit gick vi till säng avdelningen och där fick vi reda på att de inte fanns så många sängar kvar av den sorten Jennie skulle ha så Ola och Jennie sprang ner till lagret medan jag och Jonas fick mossa oss fram med vagnen när vi kom ner till lagret ringer Jennie och säger att hon fick sista sängen...=)
Så de var bara att ställa upp den på vagnen och gå mot strömmen för att kunna titta runt lite..
Jag köpte en lykta och nya påslakan till mig och jonas..

Påslakan och lyktan jag köpte.

Lite tidigt med julsaker redan tycker ja..

När vi var klara på Ikea så åkte vi jysk där i skulle titta på en bäddmadrass till Jennie och Ola men de fanns ingen sån som dom skulle ha.. Sen blev de mediamarkt usch vilken jobbig affär. Var ju hur mycket saker som helst där och dom spred ut samma sak på flera krokar istället för att sätta flera på samma krok.

Sen åkte vi tillbaka till Falun. Där vi handlade lite och sen åkte vi hem till Jennie och Ola där vi åt mat och spelade buzz och tittade på galenskaparna innan de var dax att sova.
Jag och Jonas sov nere i gästrummet usch den sängen måste dom skruva åt för så fort man vänder sig så knarrar den..=S

På söndagen åkte Jennie och Ola med oss till borlänge där vi gick på biltema onoff och panduro=) Jag köpte ännu ett gör de själv kitt där =)

Armbandet

Sen åkte vi till Falun och lämnade av dom och sen åkte vi upp till mora.

Igår gjorde jag inte så mycket fixade klart mina tofflor..

Mina virkade tofflor men halksocks färg under =)

Idag ska jag städa och plugga lite..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar