tisdag 26 oktober 2010

Uppsala

Nu är jag hemma hos mamma i Uppsala. Jag kom fram vid 15.30 tiden då gick ja hem tänkte först att jag skulle ta bussen men de fick vara. Var ju inte lika soligt här som i mora men de va lika varmt. Så de fick bli en promenad=P . Skönt efter en 3 timmar lång tåg resa .. När jag kom hem gossade jag lite med katterna och sen blev de dax för lite matlagning. Så kom mamma hem hon hoppade över kören i dag=P . Så vi har ätit mat och tittat på tv och jag har stickat lite..
Och nu är de snart dax att sova tänkte bjuda på lite bilder först=)
Tycker de är lite tidigt med kalendrar än. tog bilden i lördags
Lyxfrukost som vi åt i söndags=)
Sista båt turen vi tog igår när vi skulle ta upp den kunde dock inte ta upp den där vi skulle för de var is så vi kom inte ut i stor siljan men de gick ju bra ändå efter mycket om och men.

Nej nu ska jag gå och lägga mig och kanske läsa lite..

God natt älskling..pussar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar