torsdag 21 oktober 2010

En kall dag

Idag blev de en tidig morgon började jobba 6.45 när jag gick till jobbet gjorde jag sällskap med älsklingen mysigt de var -10 grader och stjärn klart..=)
Efter jobbet så väntade jag på att Jonas skulle sluta när han kom hem åkte vi ut till våmhus och hämtade Jonas 4-hjuling som vi lämnade på verkstan i går så fort gick de. Så den hämtade vi och åkte på den hem 1,4 mil de var kallt. När vi kom in till mora så åkte vi och tankade och sen tog vi en vända förbi madde de var trevligt och varmt och skönt för dom eldade men när vi hade sutti där ettag så började de lukta jätte konstigt då visar de sig att maddes mamma hade lagt en gryt lapp uppe på kaminen så de hade börjat ryka hade den legat längre hade den kanske börjat brinna=S .
Sen åkte vi hem och åt mat. Och nu sitter jag och tittar på halv 8 hos mig.. Sen får vi se vad de blir..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar