fredag 1 oktober 2010

Hetsig dag

Fy f*n va trött ja är har just fått sätta mig ner och ta de lugnt typ först gången i dag.
Började dagen med att jobba till 8-13 sen gick ja hem. Sen vid 15 då åkte jag och Jonas till rättvik och gick på marknad. Blev 14 par strumpor för 100 kr och Jonas köpte 20 par sport socker för 100 och ett par nya arbetsbyxor för 200 så vi gjorde fynd minsan. När vi kom hem där i från så va de middag och efter de åkte vi till Jonas moster som håller på att flytta in eller vad man ska säga dom flyttade ju upp för en vecka sen i morgon och dom har inte sovit där en och de ser ut som ja vet inte vad.. Så jag och Jonas och Jonas mamma har fixat och grejat för de händer ingenting Jonas kusin är som en jätte bebis och gör ingenting knappt om man säger till honom 40 gånger häller. Jag och Jonas har mekat ihop 8 stolar ett vitrinskåp och två bord och igår satte vi upp lampor.. Jag hade skämts om jag va nån av dom för dom gör ju ingenting förutom Jonas moster, hennes gubbe sitter bara ute på balkongen och röker..
Vi kom äntligen hem vid lite efter tio och nu har vi slagit in paket för i morgon ska vi till pappa på födelsedags firande..Vi ska vara i Falun till 11 så vi får åka här i från vid 10 så nu blir de säng dax så man inte är allt för trött i morgon..

God natt

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar