lördag 22 maj 2010

Träning/morötter och bilar=P

Igår hann vi med mycket vi gick upp kl 7.45 och jag åt frulle sen cyklade jag till gymmet och tränade mitt första pass skönt de va bara jag och en till där så de va riktigt skönt, att man kunde köra på utan att stå och vänta.. Och Jonas va och spelade innebandy. Sen när vi kom hem fixade vi lite ute och köpte jord så nu har jag sått mina frön ute.. jippi morötter och busk bönor så jag hoppas de kommer upp massa morötter och att mina bön buskar kommer upp.

Bilden är lite suddig men i den här lådan har jag sått..=P

Sen har vi flyttat på massa jordgubbs plantor. Efter de gick jag in och dammsög källaren och sen åt vi mat och Jonas granne kom över och åt . Sen efter maten åkte vi och tvättade Jonas bil och köpte grädda sen åkte vi hem och åt choklad pudding.. och satt och patade med jonas granne ända till klockan 00.00.

Idag har de varit bil träff här i mora så de har varit bilar för hela slanten i dag fram till kl 17... Fanns massa fina att titta på.. Men man blev lite kall för de regnade.. Skönt att matilda kom dit med sin bil för då hade jag nån att gå runt me och prata skit me medan jonas hjälpte han som höll i träffen..

Och nu har vi just tittat klart på herbie..

Så nu ska vi åka och köpa godis de är ju ändå lördag.. Och kanske hälsa på matilda..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar