onsdag 19 maj 2010

ARG...

Vilken j*vla dag har varit arg så jag skakat. Fick ett samtal av chefen där hon inte alls va på bra humör och jag fattade ingen ting varför hon skällde på mig fören nu på kvällen där jag såg att hon som bokar pass hade bokat in mig på ett pass idag utan att höra att sig... Så jag ringde till chefen och sa att jag förstod att hon va sur när hon ringde . Och att de inte var någon som hade sakt till mig att jag skulle jobba.. Och jag fick prata med henne som bokar pass och hon sa väl inte så mycket bara att vi kanske inte pratar samma språk och att jag ska kolla på sidan och ringa varje måndag och kolla om jag ska jobba i veckan... Fan jag vill ha mitt sommar schema nu så man har lite koll allafall.........

Blir tröttare av de här en av att jobba....

Usch blir bara arg igen av att bara tänka på de..
Ja jag har allafall inte fått några mera pass, än så länge den här veckan men ska väl kolla innan jag går och lägger mig men annars blir jag ledig den här veckan.. Ska nog ta mig ner till gymmet och köpa gymkort och träna lite i morgon eller om jag köpte kort i morgon och tränar på fredag när Jonas tränar.. Vi får se..
Ska lugna ner mig lite nu innan vi ska sova..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar