måndag 10 maj 2010

Regn och arg...

Igår var vi inne hos Jonas granne och gosade me hamstern frasse och fikade lite på kväll så skulle vi grilla men då började de så klart regna men vi trottsade vädret och grillade ändå..

Idag var det en regnig dag, blä, så har de haglat också och blåst kallt. Men vi har varit inne nästan hela dagen och letat efter bil till Jonas sen har vi släng skräp på tippen.

Sen ringde jag till jobbet för att kolla upp lite för på internet sidan jag kan kolla mitt schema på stämde inte för de va inte i skrivet att jag skulle jobba på torsdag och hon som bokar in oss timmisar frågade mig är länge sen om jag kunde jobba då men när jag ringde henne så hade hon råkat gett mitt pass till en annan tjej hmm.. Så jag får jobba på fredag i stället och på måndag men de blir färre timmar + att på torsdag är de röd dag så då hade jag fått timlönen + ob hela dagen ... Ganska så surt me tanke på att jag skulle jobba 12 timmar den dagen...=( (ARG)


Nu sitter vi och tittar på Håkans bar och äter M M marabou.. mumsigt..


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar