tisdag 25 maj 2010

Tisdag

Idag blev de till att gå upp tidigt för jag ville följa med Jonas till rättvik där han skulle besikta sin bil.. Den gick igenom inte ens en 2:a skönt..
Sen åkte vi vidare till borlänge, jag hade en tanke att vi skulle till kupolen och titta lite men de blev inte så för jag får inte min lön fören i morgon så de fick vara men de var ju bra på ett sätt då spara ja pengar istället :P .

På vägen hem hälsade vi på krille en kortis, sen åkte vi hem och jag sov ända tills vi kom till mora.. skönt.. Efter vi kom hem så har vi fixat lite ute jag har sått sockerättor.
Sen åkte vi till sollerön hem till henke och tessan och lilla nelly. Vi skulle hämta min jacka för den glömde jag sist vi var där. Nelly är 8 månader och super söt jag var tvungen att ta upp henne från golvet och tjäna lite på henne. Hon har jätte mufsiga lår hihi så söta. Hon tycker om att dra i håret och tyckte att mina glasögon va intressanta och hon va helt galen i Jonas klocka för hon älskar allt som glimmar..

Sen åkte vi hem och åt mat och efter de har de blivigt tv..
Men nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon tidigt för att ta mig till gymmet..

En fin bild jag tog igår(äppel knoppar)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar