tisdag 23 mars 2010

Sovit dåligt...

Idag har jag varit jätte trött har sovit dåligt i natt har tydligen hostat i sömnen=S .

Men har gjort lite nytta allafall har varit med Jonas och hämtat hans bil, varit till ams och sen har vi letat nya skor åt honom som han ska ha på sin praktikplats som han börjar på på måndag. Han ska vara på brandstationen här i mora i 4 veckor. Får se om de är nått han vill plugga till och jobba med sen..
Vi har även lagat mat..

Sen har vi pluggat lite körskola teori. Måste ner på körskolan och plugga så jag kan göra mina delprov så jag kan ut och köra med körskolan sen..

Nu är de snart onsdag och halva "arbetsveckan" har gått och dom har inte ringt nått från tomtebo.. Jag kommer ju inte få några pengar alls nästa månad om jag inte får jobba nått den här eller nästa vecka.. Känns riktigt jobbigt vet inte vad jag ska göra. Jag kan ju inte söka nå mera jobb häller för jag måste ju kunna jobba på tomtebo när de behövs.. Har funderat på om man skulle kunna ta gå nån kurs på distans och få lite pengar via csn men vet inte om de är försent fast de kanske inte spelar någon roll när de är distans .. Ska kolla lite i morgon om de kan vara ett alternativ .. Då kanske man kan få in några kroner i månaden allafall, om man inte behöver jobba...

Nä nu ska jag gå och sova hoppas på att få sova bättre i natt..

God natt..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar