tisdag 16 mars 2010

Förkylning..

Usch tycker inte om att vara förkyld känns som jag hostar lös mina stämband varje gång jag hostar..=(
Har suttit inne i 2 dagar nu och tittat på film och tv och har virkat en mössa...

Hade känts bättre om de kunde vara skit väder ute, är inge kul att sitta inne när solen lyser men de är inte så varmt ute så man får trösta sig med de..

Har inte behövt jobba på två veckor men nu när man är sjuk så har dom ringt mig både i går och i dag och vill att jag ska jobba.. skit skit skit... Jag som behöver pengarna så kan man inte jobba.. skit skit skit...
Nä nu ska vi kolla på 112 på liv och död som vi spelade in det är många bra serier på kvällarna nu så man måste spela in lite för att kunna se allt ju sen blir de dating in the dark.. Vi tittade på de på Internet förut och de va riktigt kul att se hur dom beter sig i mörkret och hur de blir sen när dom ser varan på riktigt... hihi=P .
Pussar&kramar
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar