söndag 14 mars 2010

En fin helg i Falun

I helgen har jag och Jonas varit och hälsat på Jennie och Ola i Falun. När vi kom dit i går så fikade vi, dom hade bakat jätte god sockerkaka mums..
Sen åkte vi till plantagen och tittade på lite blommor och fröer och så finns så mycket man skulle ha köpt om man hade haft råd=P . Sen gick vi och handlade på maxi.

När vi kom hem spelade vi lite tv spel little big planet. Knepigt men kul.
Sen åt vi jätte god mat och glass sen blev den chips choklad och ostbogar och så spelade vi buzz men de gick inge bra för mig. Efter de va klockan mycket så då var de dax att sova..

Idag åkte vi hem vid 2 tiden. I ett super fint väder. Sen vi kom hem har jag inte gjort så mycket har varit lite seg, undrar när mitt ont i halsen ska försvinna =S . Vi var upp till ica maxi för jag skulle köpa lite vindruvor och då hade dom fått in en ny leverans med garn och tänk jag kunde titta på dom utan att köpa några. Föra gången dom sålda garn sålda dom ett nyst an för 10 kr st nu sålde dom ett nyst an för 17 kr st de var inte en liten höjning.

Nu sitter jag och tittat på Hollywood fruar reprisen i från i veckan och äter vindruvor och Jonas är ute i garaget och mekar.

Tack för en mysig och trevlig helg syran, Ola och Jonas..

Grattis på namnsdagen mamma=)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar