fredag 19 mars 2010

Oj vart tog den här veckan vägen?

Trotts att man varit förkyld och mått hostigt hela veckan så har den gått fort nästan för fort. Har väl inte gjort så mycket nytta men men är allafall bättre i förkylningen. Hoppas på att vara frisk så jag kanske kan få jobba nästa vecka dom behöver folk i helgen men känner att de är förtidigt att gå till jobbet i morgon..=S. Men mår samtidigt dåligt av att jag ser massa pengar gå upp i rök. Pengar som jag är i ett stort behov att få in.. $

Låg och tänkte igår när Jonas redan hade somnat. Att undra hur allt skulle vara om man gjort på ett annat sätt eller agerat annorlunda eller tänkt på ett annat sätt, hade man kanske haft fast jobb nånstans då och kanske haft egen bostad..
Men å andra sidan tycker jag att jag har de bra som de är nu fast jag inte har nå fast jobb och fortfarande funderar på vad jag vill plugga till, och inte har egen bostad, men jag kommer snart komma på vad jag vill bli och få ett fast jobb och hitta någonstans där jag vill bo..
Men nått jag inte behöver fundera på är att jag har en familj som alltid finns när man behöver den och de är mera värt en ett fast jobb och egen bostad..

Tycker de är konstigt att man kan börja fundera på så knäppa saker i bland jobbiga och mindre jobbigt. De en konstigt hur en hjärna fungerar när de gäller tankar och sånt ..

Nu har jag fått skriva av mig lite tyngd så nu ska jag ha lite roligt, jag ska spela mario kart tills Jonas kommer in från garaget då ska vi fixa lite mat.


pussar och kramar..

Älskar er alla i min familj...

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar