torsdag 25 mars 2010

Dagen i dag

Idag har jag jobbat =D . Men tiden har gått riktigt sakta de tyckte även dom jag jobbade med men vi har pratat och skrattat och allt har gått bra..

Men nu är jag jätte trött. Har sovit dåligt i 3 nätter i rad nu konstigt, men hoppas på att sova bra i natt för i morgon ska vi gå upp tidigt för då ska jag och Jonas köra ner massa saker till Jonas moster nere i Stockholm.
Sen kanske vi ska åka hem och hälsa på lite men de beror på om de finns några parkerings platser vilket inte känns så troligt för vi kommer ha släp med oss. Men hoppas på att de kommer gå, i så fall kommer vi sova hemma tills på lördag innan vi åker upp till mora i gen..
Men vi får se hur de går...

Nä nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig..

Pussar o kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar