måndag 30 november 2009

Tvättat och ingen Snö

Idag tycker jag att de borde ha snöat men men.. De kommer väl kanske i morgon för då är de ju 1 december.. Fast de tror jag inte att de kommer göra men man kan väl hoppas..

Idag har jag tvättat så nu har man rena halsdukar när man går ut bra de nu när man låter så här som jag , låter som en kråka. =( .

Skulle åkt upp till mora i morgon var de tänkt men blir inte så vill inte åka tåg när man får host attacker och vill inte komma upp och smitta av mig på dom..

Så måste jag ändå upp nästa vecka eller allafall nästa helg för på måndagen är de handlar kurs som Jonas och jag måste gå på för att Jonas ska få övningsköra med mig..
Å fattig som jag är har jag inte råd att ta tåget upp och sen ner och sen upp och ner ingen
om jag inte stannar där uppe tills efter mötet..
Vi får se..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar