fredag 20 november 2009

Blås dag..

Idag har det varit en blåsig dag både ute och i mitt huvud..
Har varit lite nere i dag har kollar bland jobben på arbetsförmedlingen och man blir alltid lika depig när man inte hittat nått ända i hela Sverige som man kan få..
Får väl snart börja jobba inom äldrevården igen om man ska få nått jobb..
Är inge sugen på de men måste man så måste man de behövs ju alltid folk inom äldrevården så..

Sen så har jag städat i dag så att de är fint i morgon när Martin, Jennie och Ola kommer hit.
Vi ska på konsert i morgon där mamma ska sjunga med sin kör och så ska Lillbabs och Bengt Dalkvist också sjunga de ska bli kul att höra..

Sen nu sitter jag här i min ensamhet mamma är på genrep och jonas i mora så jag har ätit egen komponerad bondbönssoppa jätte god man kanske skulle bli kock..Och nu så blir de idol..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar