torsdag 5 november 2009

Hej då skattungbyn

I går var det sista dagen i Skattungbyn vi hade en jätte mysig och trevlig kväll med stenungsbakad pizza och fruktsallad och mycket prat och skratt och lite tårar.
Kommer sakna alla på kursen...
Jag och Monika åkte från skattis vid 22:30 kändes skönt och ledsamt på samma gång..

En mycket fin sista kväll..

Idag har jag och Jonas varit ute på sjön i snö storm vi skulle ta upp bryggan som är ute på hans ö. De va lite krongel men gick bra till slut..

Sen har jag packat och packat och packat lite till..

Snart ska vi äta tårta som jag köpt i dag för i morgon bär det av söder ut.
Ska på keramiken en snabbis i morgon sen åker jag och Jonas till Pappa och Maria och blir kvar där till Lördag och då fortsätter vi upp till mamma där jag kommer bo sätta mig tills vidare....
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar