onsdag 11 november 2009

MM..

I fredags efter jag hade varit i skolan åkte jag och jonas ner till Nora där pappa jobbar .
Jonas skulle prova bogar och efter han hade provat massor med olika så hitta han ett par han ville ha.
Sen åkte vi vidare hem till pappa och maria och åt mat sen kollade vi på män som hatar kvinnor och sen var de natti..
I Lördsags var vi ute och prov åkte pappas nya bil och sen åkte vi ner på stan och gick i affärer sen fikade vi mummms..

Sen var klockan dax att åka upp till mamma i Uppsala.
När vi kom hit åt vi mat och tittade på tv..
Isöndags städade jag lite sen spelade jag och jonas lite wii spel på kvällen tittade vi på ensam mamma söker..

I måndags åkte jonas tillbaka upp till Mora=( och jag packade upp lite kläder och i dag har jag varit på arbetsförmedlingen så nu är man inskriven..

Nu är de bara och vänta på att man ska gå på möte sen hoppas jag på att få nått typ av bidrag.
Men vi får se..

/emelie

1 kommentar:

  1. Du får kontakta socialen. Du måste vara vara inskriven på arbetsförmedlingen i tre månader innan du kan få bidrag från arbetsförmedlingen.

    SvaraRadera