torsdag 19 november 2009

Julklapps inköp på börjat.

Ännu en dag nere på stan, nu har jag börjat på med julklapparna allafall kunde komma på några bra saker trots all julmusik som alla butiker redan börjar med att spela..

Nu är de bara mer än hälften kvar att köpa..

Va även ute och letade efter stövlar till mig jag hittade ett par fina som jag provade sen tittade jag på priser .. Jag köpte inte dom..

Sen gick jag hem och på vägen träffa jag på dom här sötnosarna..Har aldrig sätt några sånna förut.. Tyckte dom va så fina..

När jag kom hem frös jag som en tok om benen så jag gjorde en kopp varm oboy med grädda och la mig i soffan och kollade på går dagens Stockholm - Arlanda på datorn. När jag titta klart så kom mamma hem och då åkte vi till skopunkten där provade jag lite olika stövlar och hitta ett par som jag köpte..


Är riktigt nöjd..

Nu sitter vi och tittat på sos gute vi har just fikat namnsdags fika. För mamma har namnsdag i dag och systeryster me.. Grattis..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar