fredag 13 november 2009

Fredag den 13:de

I dag har de varit en konstig dag .
När jag vaknade i morse hade jag jätte ont i magen, så var jag små irriterad och hade ingen ork men orkade allafall ta mig en dusch. Sen blev de frulle framför tv:n.

Sen blev de lite sol ute så jag tänkte att jag skulle gå ut men när jag väl va ute hade jag inte lust att gå nån stans men gick en liten vända allafall.

När jag kom in åt jag lite mat och sen satte jag mig vid datorn.

Sen fick jag för mig att jag skulle baka så jag kollade i skåpen om vi hade ingredienserna hemma och de hade vi till en början när jag väl hade börjat bakat så fattades de en dl olja så då fick jag gå i väg till affären.

När jag kom hem och skulle fortsätta så visade det sig att de fattades en dl mjöl men de fick gå ändå..

Dom blev bra ändå..Mina drömmar..

En fin bild jag tog i dag från balkongen..

Nu ska jag titta på Idol..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar