måndag 15 juni 2009

Nästan hela veckan

I torsdags efter skolan åkte jag och hälsade på jennie på sjukan .
Allt hade gått bra men hon va trött. Vi satt och kollade på tv inne på hennes rum.
Vid halv åtta gick jag och ola och köpte lite mat på ica maxi. De spöregnade hel vägen och mina byxor blev super dunder blöta..=(
När vi kom tillbaka till sjukan åt vi, sen ringde jonas för då va han i mora så då hämtade han mig sen åkte vi hem.
Då var va bara att borsta tänderna och gå och lägga sig..

I fredags gjorde vi inte så mycket i skolan inte innan lunch allafall och efter lunch blev jag hämtad av jonas för så skulle fixa med moppeden innan vi åkte ner till uppsala till mamma..
De ös regnade hela vägen ner. Sen när vi kom fram så åt vi mat och sen tittade vi på talang och på nån film..

I lördags hade jag och jonas väckning på för vi skulle åka till pappas jobb och göra syn kol.
Men innan vi åkte åt vi frulle och löste melodikrysset med mamma..
Sen åkte vi. När vi kom fram blev de syn kol.
Glasögon blir de för båda två fast för jonas är de mest akut..=S
Sen provade vi lite bågar men vi ska ner till pappas nya jobb sen och prova mera sen..
Innan vi åkte så fikade vi lite vi köpte grodbakelser=P mums.

När vi kom hem så åt vi lite mat sen åkte jag mamma och jonas till ikea och shoppade lite..
Sen åkte vi och handlade mat och sen blev de hem för att grilla..
Efter maten så spelade vi tv spel först bowling och sen blev de mario kart de är inte lätt att spela de på wii med ratt. När vi hade spelat klart kollade vi på en film om ett amerikanskt fotbolls lag den va bra fast vi såg den inte från början..

Igår söndag så var det en slapp dag vi spelade tv spel och kollade på film sen skulle jag åkt tillbaka till mora igår men jag bestämde mig för att bli kvar hos mamma en dag till=)
På kvällen kollade vi på De okända de va läskigt. Man vet ju inte vad man ska tro.. Sen kollade vi på poirot de va spännande ..
Sen blev de hopp i säng..

Idag vaknade jag halv tio och då såg jag att jag hade ett missat samtal de va sjukgymnasten som ringde och ville att jag skulle ringa upp så att jag skulle få en tid så nu ska jag till sjukgymnasten på torsdag.. Skönt.. Nu vet jag inte vad jag ska göra blir nog tv tittande tills de är dax att ta sig till tåget som går upp till mora vid 14.27..

Pussar o Kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar