måndag 17 oktober 2011

Min måndag

Den här dagen började lite fumligt hällde nästan ut en hel tallrik yoghurt på diskbänken och när jag skulle torka upp de så vickade jag tallriken åt andra hållet så då hände jag ut lite till.
Sen när jag hade fått i mig lite frukost så fick vi strömavbrott. Var strömavbrott i hela mora här i vårat område varade de i lite mer en 1timme. Fick nästan lapp sjuka när inte ens kyl lät så hade jag inte batteri i datorn häller:P tur att man kan sticka när man inte har ström.
Förutom sticka har jag tittar på böda camping från förra säsongen så har jag bakat bröd:)
Just nu håller jag på att vänta på att potatisen ska koka klart sen ska vi steka fläsk och värma på bönorna.
Sen blir de middag..
Båda bilderna är från igår.=)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar