onsdag 19 oktober 2011

ilägg 760

Idag har de varit soligt men har känts kallare ute än vad termometern visade. Den stod på 8 grader men kändes som kanske 2-3 grader. Idag vid 16 kom Adina och hämtade mig och fläkten till hennes bil så åkte vi förbi willys för hon skulle handla lite. Sen åkte vi ner till jonas mamma och pappa där jonas väntade och medan han fixade med hennes bil så satt vi och prata de lite. Blev mycket film prat=) . Är så kul att ha nån att prata lite me =) tycker du borde vara i mora oftare=P.

Nu sitter jag i soffan och tittat på kvällsöppet. Eller tittar och tittar de är på allafall. Jonas ligger och snarkar och sover så söt. Tänkte att jag skulle kunna titta på true talent men tv3 plays hemsida verkar inte vilja att jag ska se de efter som den inte öppnar sig=(. Ska göra ett försök till innan jag går och lägger mig.

Kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar