tisdag 11 oktober 2011

Frost

Igår tycker jag att jag han med ganska mycket saker. Var hos min nya jobbcoach, gick på stan en sväng medan jag väntade på bussen, var in på skohuset och provade lite skor och vinter stövlar hitta lite fint. När jag kom hem gjorde jag en ny mail adress och registrerade den på alla sidor där de va nödvändigt att skriva in den vilket bök de va men men nu är de gjort. Pratade lite med mamma i telefon. Bakade bullar och fick dåligt samvete så medan degen jäste gick jag en rask promenad. Sen bakade jag ut bullarna. När dom var i ugnen så städade jag lite i köket. Och när alla bullar var klara så kom jonas hem och då började vi med maten. Sen blev de soff och tv mys. Vid halv nio låg jonas och sov i soffan så vid 21 gick han och la sig så då fick jag titta på tv själv. Gick väl och la mig lite efter elva.

Har varit kallt i natt, va frost i gräset och på taken i morse

Idag vaknade jag vid halv tio men låg kvar i sängen till tio. Då gick jag upp och åt frukost och ringde till vårdcentralen. Så i morgon kan jag äntligen hämta ut mig allergi medicin. Annars i dag har jag skrivit om hela mitt cv. Och stickat lite men annars har jag inte gjort så mycke. Ska plocka lite i köket och boka tvätt tid. Sen när jonas kommer hem ska vi åka och simma=) .

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar