fredag 21 oktober 2011

Fredag den 13??


Ja de skulle man kunna tro om man är i mina kläder idag.
-Sovit dåligt i natt.
-Höll på att missa bussen till jobbcoachen i morse.
-Går ju hos jobbcoachen för att få jobb så när ja va där idag missade jag att dom ringde från jobbet så där missade jag någon tusen lapp.
-Har fått skavsår under fötterna.
-Var jätte hungrig och när jag väl hade fått i mig mat fick jag ont i magen och mådde illa.
-Skulle ta ett bad när vi kom hem för jag va frusen efter en dag ute i kylan ja då krånglar varmvatten beredaren så vattnet blev inte tillräckligt varmt.
- När jag gav upp badet och hade klätt på mig då kom varm vattnet tillbaka.
- Skulle göra paj deg i matberedaren så hällde jag mjöl utan för och över mobilen.
-När vi skulle äta och jag skulle öppna mjölken ja de va den sur. Trotts att datumet inte hade gått ut och vi öppnade den i går..

Min dag i kort het hoppas de inte händer nått mera nu.

Har hållt mig i soffan framför tv och idol sen mjölken.=) de är väl lugnast. Så fel deltagare kommer väl åka ur idol också.. Men vi får väl se.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar