fredag 7 oktober 2011

Mag fredag

Blir galen på min mage trodde den skulle bli bra när jag slutade äta laktos och vist de blev bättre men nu är som en ballong har varit de i 2-3 dagar nu. Idag skulle jag jobba men vaknade 20 över 4 och hade jätte ont och mådde illa och kunde inte somna om så blev inge jobb =( . Nu är de bättre men inte bra. Älski köpte nå kapslar på apoteket som ska vara bra för upp blåstamagar så jag får hoppas de ska hjälpa man ska ta en efter varje måltid så 3 gånger om dagen.

Bilder jag tog under min promenad hade velat lagt mig bland löven=)

Igår var de en riktig tränings dag gick lite över 5 km och sen va jag och älski och simmade. Jag simmade mina 50 längder och älski simmade jätte bra han me=) Så på tisdag är de dax igen=)

Imorgon blir de nog Rättviks marknad om allt står rätt till med magen och om de är bra väder förstås .

Nej nu ska jag gå och börja med maten älski kommer nog snart och hjälper mig. Idag blir de lasagne mumsigt.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar