onsdag 4 maj 2011

Sur och grinig

Idag har de vart en rätt bra dag. Var ju ingen snö i morse men de var 4 grader. Så när jag skulle gå till bussen hade jag på mig långkalsonger och raggisar och ändå frös jag.
När jag kom till skolan så var de bara att räkna matte de gick rätt bra. När jag slutade åkte jag till jonas jobb och tittade på när han jobbade rätt kul.
Efter att han hade slutat så åkte vi hem. Kul de första man ser är att en katt har kräkts. Sen när vi hade tagit av oss skorna såg vi att de va ännu mer så de va bara att torka.
Sen började jag med maten och jonas gick och duschade.
Idag blev de ost och skink sallad. När den va klar tog ja en tallrik och satte mig i soffan. Då kom ja på att jag skulle hämta mobilen som låg i hallen ja va trampade ja i då................
Är så less, sur och grinig på dom men mest på eliott för han låter mig inte ha nått i fred han har ätit upp större delen av mina vitsippor och äter på lite av mina andra blommor trotts att jag har sprayat sån där fy spray (som ska göra att dom håller sig där i från) men de verkar inte fungera... Blir så less...

Nä ska nog göra lite te och titta på arga snickaren på play så kanske de blir bättre..
Sen måste jag sova för i morgon ska jag åka och jobba. 7:15-13:30.. Känns bra att få jobba lite. Men dom får nog säga till mig vad jag ska göra.. Har ju inte kommit in i de än..

Nu blir de te och snickarn..

Pussss

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar