måndag 23 maj 2011

Min måndag

Skrev klart arbetet blev kanon jag är allafall nöjd=). Sen gick jag till bussen och åkte till jonas jobb. Bussen ja åker med går kringel krok genom mora. Oj va mycket som har hänt i naturen. Blommande träd och massa blommor i dikena blommar så om smörblommor och lite annat fint.
Och många var ute i sina trädgårdar och fixa och grejade. (Har ju inte varit ute på en vecka typ)
Väl framme så mötte jag upp jonas och vi åkte hem till hans mamma och pappa där vi hämtade trailern till båten. Sen åkte vi och tog upp båten. Annars i dag har jag suttit och tittat på medan jonas hjälpe en kompis(henke) att ta ur en motor ur en bil. Sen hjälpte jag hans tjej (tessan) att bära jord säckar. Hon håller på att fixa med en liten trädgårds odling i driv bänkar jätte mysig kommer bli kanon bra.. Är inte alls avis...... Hmm!!! Och nu sitter jag och tittar på nyheterna och jonas håller på med att kopplar me nått.. Nu har vi allafall fått tillbaka våra kanaler igen=D . Vi har ej fått reda på vad felet va men vi är glada ändå=P
I morgon blir de skola och min sista Naturkunskap B lektion känns riktigt bra hoppas bara jag klarar kursen..
Sitter på bryggan och dinglar med benen medan jonas tog upp båten.

Bill och Bull tar ur en motor..

En rätt häftig bild jag tog i dag när vi va hos henke och tessan på sollerön.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar