onsdag 25 maj 2011

Börjar med våran balkong

Idag var jag varit i skolan slutade klockan 3 så då åkte jag hem och åt lunch havregryns gröt=)
När älsklingen kom hem så åkte vi till jysk och köpte våra efter längtade ute möbler och sen åkte vi upp till granngården och köpte jord och lecakulor. Sen åkte vi hem. Jonas mecka ihop bordet medan jag torkade av räcket och "balkongväggarna" och golvet. Så fattades de själv klart en plupp till bordet så de va bara att åka tillbaka till jysk och hämta en. Sen var de hem och laga mat och medan den va i ugnen så hällde ja i lecakulor och jord i blomlådan och krukorna så i morgon ska jag så lite.=) Tyvärr är de inte så varmt ute så vi har bara prov suttit lite men inte nå länge men de kommer väl lite värme snart hoppas ja=)..

Våran balkong

Vill ha en matta och en blomkrukshållare sen är ja nöjd får se när ja har råd med de bara. Ska fixa lite mer på balkongen i morgon och sen åka ner till ams. Sen ska jag försöka hinna med lite annat också räkna matte tex ska ha prov på fredag innan ja får sommarlov..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar