tisdag 17 maj 2011

Inte bra

Grattis till mig. Har fått dunder ont i halsen och har ingen ork.. Tänkte jag skulle städa i dag . När jag hade dammat av överallt va ja helt slut och ligger nu i soffan och samlar kraft har tagit en strepsils och en ipren men har inte fått nån effekt på de än...

F*N... Jag som ska jobba torsdag, fredag, lördag och söndag. Hoppas på att ha piggat på mig tills i morgon efter middag då jag måste ringa och sjukanmäla mig om de skulle vara så illa..
Kunde jag inte blivit förkyld förra veckan då ja inte skulle jobba..=(

Hoppas på de bästa att jag piggar på mig..Vist ja kan gå dit och göra de ja ska så gott ja kan. Men frågan är bara hur bra de är att smitta en gammal människa?! Dom kan ju bli ännu sämre av min förkylning än va jag blir.=S
En fin bild jag hittade på hårdisken. Den är från när ja va på fäbod.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar