söndag 7 augusti 2011

Rena rama skit vädret.

Idag har de regnat hela hela dagen riktigt tråkigt=( . Vi har tvättar och handlat idag. Skulle städat också men de orkar vi inte i dag. Nu sitter jag ner gasad i soffan och tittar på en dokumentär om Robert Gustavsson och äter godis. Jonas är och drar kablar eller nått i bilen. Men kommer väl snart kanske. Hoppas jag.
Köpte två murgrönor idag=)

Mys i soffan i min ensamhet

Igår var vi och hälsade på Jennie och Ola i Falun då var de kanon väder vi hade picknick, grillade och mös och spelade bazz sen åkte vi hem. Kom väl hem vid halv ett tiden. En riktigt fin dag.

Imorgon blir de jobb igen men ja jobbar kväll skönt. Sen har jag bara två dagar kvar på mitt schema. Känns skönt så man får vara lite ledig..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar