onsdag 24 augusti 2011

powerbox

Igår gick jag en liten promenad och fotade lite och jag hitta massor men blåbär bara typ 200 meter från där vi bor tänkte jag skulle ut och plocka i dag.
Sen följde jag med Sara på ett powerbox pass.
De va ett riktigt pass vill ja lova och jag överlevde men höll på att svimma för de är så dålig luft i lokalen och liten yta men mycket folk.. För så dålig kondition har jag inte.. Har lite träningsvärk idag men inget jag lider av skönt att känna att man tränat.Nu är morastrand här och fixar men vårat vatten. Dom höll ju på att fixa med de när vi flyttade hit och märkte att varmvattnet va alldeles för varmt. Men de blev ingen skillnad. Och förra veckan brände jag mig på vattnet i gen då fick jag nog och hörde av mig i gen och nu är dom här igen har inte blivigt nån skillnad än men vi har fått en ny blandare till duschen allafall men de gör ju ingen skillnad vattnet är ju lika varmt allafall. Vi får väl se om de blir nå resultat efter i dag.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar