fredag 5 augusti 2011

En regnig fredag

Blev som jag sa. Det blev en lugn och skön kväll i går på jobbet. När jag kom hem fick jag pannkakor som älski gjort.mums=P
Idag blev de ännu en bra och lugn dag på jobbet.

Det var ganska så fint väder när jag kom hem. Tog mig en dusch och sen bakade jag en kladdkaka som vi ska ta med oss när vi åka hem och hälsar på Magnus efter att vi har ätit mat. Men sen när jag hade städat i köket och satte mig vid datorn och skulle skriva två jobb ansökningar jag va tvunget att göra enligt min handledare på ams. Då blev de bara mörkare och mörkare på himlen och nu har de regnar några timmar.=( Tråk väder. hoppas på bättre i morgon för då ska vi åka till falun och hälsa på systeryster och olis. De ska bli trevligt=)

Nej nu ska vi äta mat innan de blir kallt=P sen ska vi åka till Magnus en sväng..

Puss på er bjuder på en bra låt i dag=p


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar