torsdag 4 augusti 2011

Jobb...

Sitter och väntar på att potatisen ska koka klart så man kan få i sig lite lunch. Hade tänkt att jag skulle få lägga mig på gräsmattan i dag med och sola lite innan jobbet men inte då de regnar. Hoppas på att de ska sluta regna innan jag ska åka till jobbat allafall. Men de får vi väl se.

Gick bra att jobba igår trotts att jag inte fick vara på den avdelningen jag skulle men jaja.. Dom gubbarna som de brukar vara kaos me på den avdelningen jag jobbade på va hur lugna som helst tack å lov så jag fick hjälpa till lite på prästkragen. Är lite små jobbigt där, är en som är på gränsen just nu. Så får se om hon är kvar när jag börjar eller om hon inte är me. Hoppas på att de blir en lugn kväll men tycker de oftast är de för då kan man köra sitt eget race efter som man är själv och har en som hjälper till me de som behövs. Gör man bra allt snabbt noga och bra så kommer de gå galant är bara att hoppas att de inte blir nått utöver de vanliga att nån ramlar eller så..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar