fredag 15 juli 2011

mys dag

Idag har de varit en regnig och grå dag och de regnar fortfarande. Jag och älski hade planerat att vi skulle ha en mys dag med picknick men blev ingen picknick. Men vi åkte och bowlade allafall. De var kul att göra de bara vi två=). Gick ganska bra men jag förlorade tyvärr men är nöjd ändå.
Sen när vi åkte hem så började vi att tvätta. Nu är jonas och ställer upp en husvagn i älvdalen där dom ska sova i morgon när dom varit på bröllop.
Och jag tvättar vidare men de är snart klart. Så har jag just ätit lite mat.

Träffade på en liten gullig kompis när vi skulle gå till bilen=)

Dagens middag på gång Risotto som nu är upp äten=P men inte allt så klart.

Nu ska jag titta på postkods kampen och äta godis och måla naglarna så i pausen ska jag ut och titta till tvätten.
Hoppas älski kommer hem snart.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar