måndag 11 juli 2011

jobb..

Blev lite mera jobb föra veckan än jag skulle gick inskolning i fredag på ännu en lugn avdelning och i går söndag fick jag jobba lååång pass 12-21:30 på ännu en lugn avdelning. I lördags åkte vi båt och jag badade och åkte fossil. Var ganska varmt i vattnet men blev kyligt när man kom upp fast så är de väl nästan jämt nät man badar:P . Nu ligger jag i soffan och degar och tror jag har fått ögon inflammation i ena ögat=( . Ska väl köpa nån ögon salva på apoteket. Sen ska jag jobba i dag 15:30-21och så jobbar jag i morgon och onsdag . Sen blir jag ledig i 2 dagar torsdag fredag sen jobbar jag lördag söndag den blir de 2 dagar till ledigt. Om jag inte blir in ringd förstås.

Tänkte jag skulle börja tvätta fönster för typ en timme sen och tvättade samma fönster 2-3 gånger för att de blev alldeles randigt så måste köpa en ny skrapa.
Vet inte vad jag ska hitta på fram tills att anne-lie kommer och hämtar mig.(jobbarkompis brukar sam åker med henne när våra tider passar) nått ska jag väl hitta på.

Puss

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar